Sunday, August 16, 2009

YES! I finished my lyrics! Seriously speaking, the demo i received is so not my type. Its the rap kind of song. I dont find it nice actually, except for the chorus part, abit of 羅志祥 feel. But i've read a few book recently and got super inspired. And i finished my song! The feel of this song is something rebellious, confident, just a typical bad boy song.


壞 詞: 小磁鐵-詩意
曲: song234太可愛


A1
桌上的那碗粥 妳溫柔交給我
我背著你說No會不會太超過
不是妳太囉唆 只是我太懦弱
誘惑挑逗著我 卸下一切說Go

B
美麗的巫婆 送我毒蘋果
誠懇的教我 怎麼樣逃脫
女孩別怪我 我不是野獸
只是你不懂 遊戲的後果

A2
是凌晨兩點半 別同情心氾濫
我只是說說罷 難道你認真嗎
天真是種災難 愛情是種妄想
睡著了不說話 是我的障眼法

C
愛的擂台 本來壞 壞就常常惹人愛
是我衰 還是帥 招惹性感的女孩
It’s all right 擂台賽 失敗的人被淘汰
我不想贏只是沒有勇氣 下台

No comments: